lördag 27 augusti 2011

The rarest thing in the world

is a woman who is pleased with photographs of herself
/ Elizabeth Metcalf



Jag minns inte att jag har haft så här många järn i elden samtidigt tidigare år, projekt som går i lås och nya som dyker upp hela tiden.
Den här bloggen till exempel, den skulle jag bara ha för att marknadsföra One&only så min blogg header var ngt vi bara tog från en bakom kulisserna på en fotografering, då vi nu utvecklar konceptet och one&only och har levereat klänningar för höst/vinter 2012 så slog det mig att detta är verklighet. Så som allt annat så ska det vara proffesionellt, så då fotade vi nya bilder.

Och bakom kulisserna bilderna är oftast dom roliga så här kommer bilder iklädd one&only.




Efter en spännande och mycket givande vecka arbetsmässigt, så var man ju något trött på en fotografering en fredag kväll..som Ni ser här ovan.
Fazli Krasniqi & Henrik Bengtsson var minst lika trötta & fnittriga

Vill poängtera att i one&only skapar jag klänningar i de vackraste och finaste material jag kan hitta och igår beundrade jag mig själv för tyget i klänningen jag bar...

Så med mycket skratt men vi fick fram bilder jag var nöjd med, som jag uppdaterar sidan med längre fram.




Therese Johansson fick ovanstående idé som vi förverkligade här på väg efter ombyte..dom bilderna (fotografen tog) blev helt fantastiska.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar