tisdag 24 maj 2011

"Come quickly, I am tasting the stars.."

 ..said Don Perignon, the moment he discovered champagne.





I drink Champagne when Im happy & when Im sad.
Sometimes I drink it when Im alone.
When I have company I consider it obligatory.
I trifle with it when Im not hungry and I drink it when I am.
Otherwise I never touch it-unless Im thirsty!
//Madame Lilly Bollinger


Ur mitt Champagne minne..
""Mmmm.. detta champagne (Christal) måste vara välkomstdrinken som de serverar när man kommer till paradiset.
"Tania enda sättet som DU skulle komma så långt in i paradiset & bli bjuden på välkomst drink  är om både Satan & Gud är på semester" "

..inte snällt sagt om mig ;-) så jag smakar på all bubbel här så jag inte saknar något in" the life after this"..


Som födelsedags present av min PR kvinna ( japp jag har en sådan nu) fick jag den här braiga champagne guiden..


Så känner det som min plikt att forska mer i detta ämnet och uppdatera bloggen med lite champagne info lite då & då..;-) 

Skål mina vänner..Ching ching!

1 kommentar: