torsdag 19 maj 2011

I always find a reason to..

..make you smile with your eyes.

Det har inte undgått någon som har passerat Brides and Beauties skyltfönster att jag älskar att skylta om.

Varje vecka får jag höra av kunder eller förbi passerande  "ville bara komma in och säga att Ni har så vackra klänningar & Ni skyltar om så ofta" och jag blir lika glad varje gång jag får höra det!

 Och många frågar sig hur orkar vi skylta  om så ofta? 

Jo,när man är över trött och då man blir så där extra energisk och får "hjärn släpp", ja då skyltar jag om!  Det får mig att slappna av, få ut min extra energi & kreativitet och då blir jag nöjd och Ni får lite ögon godis att titta på när ni går förbi min butik..
Så det är en sk "win-win situation" ;-)

Så gissa vem som hade en ordentlig dos av extra energi idag..

 one&only ANTHEA i chiffong & en kort one&only i tryckt chiffong och kristaller MARLENÉ

 one&only brudklänning ASTRID, 

one&only i tryckt chiffong CELINE , one&only i aqua chiffong THERESA

Ibland går jag förbi någon detalj som jag bara måste ha till en skyltning så som dessa roliga halsband i form av gigantiska pärlor, lite "Flintstone" stil ;-)






<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar