tisdag 10 maj 2011

The future belongs to those who believe..

..in the beauty of their dreams!

Jenny Fjellseth är en smart & extra ordinär skapelse, som har ett öga för det vackra, vet vad hon vill & älskar att klä upp sig som den vackra unga kvinnan hon är.

Ännu en kund som har återkommit och man har lärt känna, en som inspirerar mig i mina kollektioner, man kan ibland höra mig säga..hmm det där är en "Jenny F klänning", det där är en "Michelle" klänning och det är en "Mimmi klänning" och den är en "Tovan klänning"..jag ska återkomma och berätta om alla mina trogna kunder som har gjort mig till den jag är..

Jag skapar ju för någon, den personen säger "men om vi flyttar det partiet dit och den detaljen dit", så gör jag självklart det och då skapas en ny bild, en ny kreation...sådant har vi gjort många gånger med Jennys klänningar..


 Studentbalen 
Klänning från Brides and Beauties



 Klänning från Brides and Beauties


Besök gärna Jennys blogg för mer info om henne & det hon brinner för





1 kommentar:

  1. Otroligt vackra klänningar och Jenny bär verkligen upp dem! Du har magi i dina fingrar!

    Kram Tovan

    SvaraRadera