onsdag 11 maj 2011

If i would choose a dream team of friends

..this lady would be included.

Man kan inte träffa henne och inte bli berörd av hennes positiva , glada & energi fyllda karaktär.
Är en barnamasadör & brinner starkt för barnfrågor och är med i barnkonvemtionen för UNICEF

Första gången vi träffade henne var självklart i butiken ,
 hon kom in och sa "jaha kanske dumt av mig att ens fråga men har Ni något i MIN storlek?!" 
Självklart sa Michelle och hjälpte henne hitta en klänning, en överlycklig Tovan nästan skriker
-" den är ju snygg också! Men jag ska ha den till helgen hur ska man hinna fixa i ordning den.."

Lugnet själv Michelle kallar in mig som ska sy om klänningens längd  och Diana som ska fixa med ny färg på pärlor på klänningen..
Jag , Diana & Michelle ;-)
Tovan & David Thåst
Slutresultatet första gången vi var inblandade i klänningen ;-)
Lyx & Glamour är beskrivningen av detta par.

Vad vi inte visste var att detta är en kvinna som går på många (ovanligt många) baler, med bl a Kunga huset närvarande & vi har fått hjälpa henne med en ny klänning var gång och detta är den senaste klänningen var en one&only som hon bar till en bal i Göteborg med kronprinsessan & prins Daniel närvarande..

Hon är numera en underbar vän & en extra syster och jag är lycklig lottad att ha äran att ha med henne i mitt "Dream Team of friends"..

Tovan med sina underbara barn <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar