måndag 23 maj 2011

If i had one wish this is what it would be..

..I will ask you always be there for me, we will be best friends longer than ever and to eternity.


Idag fyller jag år, 32år inga konstigheter med det men så jag blev firad! 
Den här dagen var förgylld av nära & kära..

Här är några av de vackra buketterna som levererades till mig ..
 Från mina trogna vänner Magda & Mike

Från mina änglar Anita Johansson & Lollo Conradsson..från deras mini semester skickade dom mig denna underbara bukett..
och en speciell bukett som fick mig att tappa andan en stund var denna...

Vill du vara min tärna?

en fråga ställd av en av mina allra bästa vänner, Berin som jag har känt i över 10 år, jag har aldrig tidigare fått frågan att vara tärna, jag tackade självklart JA!! 
Och känner mig otroligt hedrad :-) en sådan ära..



Och vad ska jag ha på mig?!?!? :-) 
Den blivande brudens klänning är en one&only special designad för henne & hon är tatuerad med one&only redan ;-) (sant) så jag måste hålla mig till temat & glänsa i en one&only too..detta är Lycka!!
Så den 18 juni 2011 gäller det.

I will keep you updated..
<3




1 kommentar: