torsdag 19 maj 2011

The only cure for love is marriage..


När jag reste hem från Los Angeles idag ( igår eller vet nästan inte var jag är just nu) hamnade jag bredvid en underbar person, en äldre man som skulle till Paris för att vara bestman på sin bäste väns bröllop.

Han satt och skrev på sitt tal och jag var tvungen att kopiera några rader för att dela med Er :-)


"May you live each day like your last, and each night like your first"
  
"May you remember the two secrets to a happy marriage;
 a short memory and a good sense of humor" 

"And may all your ups & downs be in the bedroom"

"..and at last marriage is something that 
those who are out of it want to get in, 
and those who are in want to get out!"

:-) ha ha ha vad mer kan jag säga..
tur att talet är efter att vigseln är över så att inte hans vän får kalla fötter och backar ur..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar