fredag 20 maj 2011

Fashion fades, style is eternal..

den vackraste kvinnan i världen från min synvinkel är, Sophia Loren.





Så inför Brides and Beauties nya vår kollektion för 2012 "ROMANS" som kan läsas som "Romare eller Romans " och båda ord förklaringarna anspelar på meddelandet av stilen på klänningarna så var jag tvungen att kika lite på den stil jag beundrar som mest i filmvärlden Sophia Lorens stil , och ta med den kvinnliga touchen, med t ex en perfekt urringning utan att den blir för vulgär, ett midjepassform utan att den blir för tantig och material som andas lyx...utan att kosta dig extra.

Simsalabim!! 
Efter ett par veckors sömnlösa nätter och stirrat mig blind på material och rätt färg nyans, så kommer jag få hem kollektionen idag eller måndag( på min födelsedag)  ;-) den ska fotas nästa helg och självklart uppdaterar jag bloggen med bilderna i slutet av maj..







2 kommentarer:

  1. Sofia Loren har sagt följande: "Sex appeal är 50% det du har och 50% det andra tror att du har" ... Med den rätta klänningen kommer alltså delvis de 50% =)

    SvaraRadera