måndag 9 maj 2011

My head says, "Who cares?"..

..but then my heart whispers,"You do..!"

Jag har några regler jag följer & hålller mig till, 
1. Bemöt andra så som du själv vill bli bemött
2. Livet är ingen popularitets tävling
3. Njut av idag, idag och av imorgon, imorgon.

men ibland tappar man tron på sig själv & inget hjälper så jag tog mig ner till butiken från min ateljé och tittade på väggarna & såg detta..

Plaza kvinna Omslag
Klänning fr Brides and Beauties 

Reportage i Amelia , svart klänning från Brides and Beauties

 Bröllopsreportage i Amelia
Klänning fr Brides and Beauties 
 Bröllopsreportage i Amelia
Klänning fr Brides and Beauties 

 Bröllopsreportage i Amelia
Klänning fr Brides and Beauties 

 Bröllopsreportage i Amelia
Klänning fr Brides and Beauties 

Julreportage i Amlia
Klänning fr Brides and Beauties 
Mode reprtage i Amelia
Klänning fr Brides and Beauties 
Julomslag Plaza kvinna
Klänning fr Brides and Beauties 

Detta är lite av vad vi har ramat in, genast ett leende på läpparna , sträkte på ryggen & huvudet högt och tänkte JAG KAN! 

Det är lätt att tvivla på sig själv, alla är bra på olika ämnen, det här är mitt ämne, min specialité och något jag verkligen brinner för & älskar...att göra dig vackrare än vackrast i en klänning gjord av mig.

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar