lördag 7 maj 2011

Learn to make yourself happy..

..give happiness!

Jag läste i tidningen idag och har även läst det tidigare att "student industrin" har expanderat och blivit större. mycket större jag har ju en del av den då jag levererar klänningar till studenterna på balen samt till butiker runt om i landet.
 Har gjort det sedan 1997.

Brides and Beauties Katalogen fr 2002

Som en kniv i hjärtat fick jag när jag läste att många inte har råd att gå på balen, främst tjejer då de lägger ner en betydligt större summa pengar då det ska vara klänning, accessoarer, hår, naglar & skor.

Som allt annat så finns det ju olika prisklasser på i alla fall våra bal klänningar från 990kr-5900kr , men det är ju allt runt omkring som också kostar, så jag fick en idé jag vill ge bort ett X antal klänningar till nästa års baler, bidra med något för jag tycker att varje tjej ska kunna gå på balen för det är en "once in a lifetime" upplevelse & för att så få som möjligt ska känna sig "utanför" :-(

Men hur ska jag veta att rätt tjej får hjälpen att bära en fin klänning till balen?
Så nu behöver jag DIN hjälp!
 Kan Ni maila mig idéer hur man ska "plocka" ut rätt  tjej/er som får en klänning till balen?
Jag vill när jag valt ut vilka tjejer , träffa var och en privat och att endast jag & hon vet om att hon får  en klänning så det inte ser ut som en donation, utan under all sekretess, om hon inte vill berätta det för någon.
Det är inte reklam jag vill göra, utan bidra med något som tacksamhet för det jag har.

Maila mig idéer till,  tania@bridesandbeauties.com är du ett företag och vill bidra med något till mitt "projekt", kanske göra i ordning håret, naglar etc kontakta mig också..

Love isn't love until you give it away...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar