fredag 6 maj 2011

Diamonds are a girls BEST friend...


..förgyll min hand & jag förgyller ditt liv:-)

Det är ingen hemlighet att diamanter har en magisk inverkan på oss kvinnor och män.

Jag har varit förlovad många gånger, jag kan inte säga ett ord när jag ser en diamant ring, jag blir förtrollad :-) vill bara ha ringen... :-) skämt åsido ( men det ligger ändå en viss sanning i det ändå) 
och ingen gör vackrare , mer tidlösa, lyxiga i sin enkelhet men med det lilla extra som Charlotte Henriksson som designar under egna märket HAND.

Klänning "Molly" från  one&only i HANDs senaste katalog



Inte bara ringarna alla smycken hon gör, skriker köp mig, köp mig, köp mig :-)




Som företagare under samma "branch", har vi lärt känna varandra och ställt ut på samma mässor och bollat idéer. Men det som gör HAND kollektionen annorlunda än alla andra smyckes kollektioner är att de görs med kärlek för skapandet av något tidlöst ..ett bekräftelse på er kärlek.



Så innan Ni väljer en förlovnings ring, vigsel ring eller bara en "family" ring måste Ni besöka Idéguld i Borås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar