fredag 27 maj 2011

Its nice to be important...

..., but its more important to be nice :-)

Varje kund, är viktig för mig.
Varje kund, är speciell.
Varje kund slipar mig till den jag är så att tacka mina kunder är mycket viktigt för mig..

Därför ger jag med varje köp av en Brides and Beauties eller en one&only klänning, ett sk "Tack kort"..



"Tack för att du valde en klänning frpån Brides and Beauties.
 Hoppas vi fick chansen att bidra till en oförglömlig upplevelse!
Det är mycket viktigt för mig, att få reda på hur du upplevde vårt mottagande, hur vår servicenivå var och om vi kan förbättra något. Jag skulle vara mycket tacksam om du skickade mig ett e-mail, så hjälper du oss att bli bättre och ger oss chansen att förbättra våra rutiner ytterligare!
Du kan skicka ditt mail till -   tania@bridesandbeauties.com

Med vänlig hälsning & varmt välkommen tillbaka!"




Detta är ännu ett steg av alla dom vi tar för att uppnå och överträffa era förväntningar i val av klänning för Er stora dag..

Gracias, شكرا, Bedankt, תודה, Merci, Danke, با تشکرСпасибоThank's,
 Tack....

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar